Maine Finn
03-31-2004, 03:20 PM
I kohtuullinen had enimmät alentava lomailla. Se otaksuttu jotta olla hauskuus ja hölmö, kuin Alkulähde Erottaa on omaisuus jotta olla, ainoastaan aika I koristeltu taaksepäin koti- , I perustaa rikki että ainoa -lta minun jalo koulia classmates kuihtua että aamu. I ajatus I astuva jotta hienontaa jalkeilla ja häipyä, koska I perustaa rikki aikaa esitellä aikaa minun entisaikainen jalo koulia, joka jakso -lta komedianäyttelijä skits. Joutava jotta sananvalta, se keskeytys olemassaolo hassu aito paastota. Se tappaa we, koska hän wasn't mainstream lukupää, kuin we hän Ylimääräinen juna Ed joka I aikoinaan ja me asteikolla varustettu keskenään. Hän erinomainen kakara vedonlyöjä kuin enimmät -lta lepuuttaa -lta objektimuoto kotona arvoluokka ja I ei koskaan koristeltu jotta sananvalta hyvästi. Edes huonommin kuin häviävä hänelle asia että ainoa kakkonen -lta objektimuoto kiusa jotta olla aikaa -nsa muisto- asepalvelus eilispäivä. Ainoa kakkonen rikki -lta kakkonen sata - jokin kids joka asteikolla varustettu avulla hänelle. I alhainen, totta kai, aiemmuus heilahdus ja roppakaupalla -lta kids ehdottaa pois, ainoastaan paikalla aari aivan -lta meidän arvoluokka hiljentää liepeillä, ainoastaan ei ainoa sadekuuro jalkeilla. Ankara kuka tahansa hiljentää kotona jalo koulia toivoisin olevani paikalla. I julkinen kuuluttaja ajaksi avustaa aika kotona työviikko, osaksi koska -lta että. R.I.P, minun armas kaveri. Ne joka aihe jälkisäädös harhaisku te.
I'm curious, because I didn't translate it myself - obviously. I'm going to post this on my LiveJournal if it's accurate.
I'm curious, because I didn't translate it myself - obviously. I'm going to post this on my LiveJournal if it's accurate.