Page 25 of 326 FirstFirst ... 1517181920212223242526272829303132333575125 ... LastLast
Results 361 to 375 of 4878

Thread: Croatian Military Pictures! - Read the first post carefully!

  1. #361
    Banned user Kilkenny's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    510

    Default

    If Kosovo fires up and NATO needs a contingent to go in they are close.

  2. #362
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    yup agree with you there & maybe a contigent of tanks

    looks like they added something to the main gun

  3. #363
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Zagreb,Croatia
    Age
    36
    Posts
    145

    Default

    Quote Originally Posted by Napom View Post
    yup agree with you there & maybe a contigent of tanks

    looks like they added something to the main gun

    I think that is a remotely operated .50cal (12.7 x 99mm) HMG (like on Stryker).

  4. #364

  5. #365
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    Firstly the point is that they added some new apperatus to the main gun not just the RWCS.

    Secondly thats an old pic of the M-84D

  6. #366
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    Dio bivšeg pomoćnog aerodroma Jugoslavenske narodne armije Udbina u Lici, koji nakon završetka Domovinskog rata već više od deset godina zjapi prazan i neiskorišten za 2-3 godine postat će središtem proizvodnje izraelskih bespilotnih letjelica, te obuke europskih kupaca na njima, doznao je Nacional od visokog izvora u MORH-u. Izraelska tvrtka Elbit pokazuje već neko vrijeme veliki interes za aerodrom Udbina gdje bi se za potrebe europskog tržišta proizvodile vrhunske bespilotne letjelice tipa Hermes i Skylark, a njihovi predstavnici to su nedavno kazali i najvišim hrvatskim dužnosnicima Ministarstva obrane. Naime, Izraelci će zbog provedbe mirovnog procesa na Bliskom istoku s Golanske visoravni uskoro morati povući proizvodne kapacitete i oružane snage općenito, a usto sve je veća potražnja za takvom vrstom letjelica u svijetu, osobito u Europi. Usto, Hrvatska će do konca iduće godine imati šest bespilotnih letjelica kupljenih u Izraelu, pa se aerodrom na Udbini nameće kao dobro rješenje.
    Tijekom razgovora s dužnosnicima Ministarstva obrane predstavnici Elbita su jasno rekli da bi u slučaju ostvarenja projekta na Udbini, Hrvatskoj osigurali dostupnost najnovijih tipova bespilotnih letjelica, odnosno nadograđivanje postojećih, odmah nakon što to omoguće izraelskoj vojsci. Takav status je do sada imao jedino SAD.
    UDBINA je bio aerodrom bivše JNAUdbinski aerodrom ima pistu koja zadovoljava kriterije za polijetanje i slijetanje svih vrsta vojnih i civilnih zrakoplova, no trenutačno nema nikakve infrastrukture. Investiranja u takve objekte bila bi vrlo prihvatljiva, posebno zato što na Udbinu, osim Hrvatske vojske i povremenih dolazaka manjih NATO-ovih snaga nitko drugi ne namjerava doći, a zračni prostor nad aerodromom je slobodan, jer nema zračnih koridora. Takvom investicijom oživio bi zapušteni dio Like, morali bi se sagraditi ne samo proizvodni pogoni već hoteli i restorani za goste i strana vojna izaslanstva, europske kupce i pripadnike oružanih snaga drugih zemalja koji bi dolazili na obuku, stambena naselja za zaposlenike i predstavnike Elbita i ostali popratni sadržaji.
    ČETIRI LETJELICE SKYLARK Hrvatska je već nabavila za potrebe oružanih snagaNije tajna da su Rusi prije 4-5 godina bili zainteresirani da se na Udbini remontiraju i sklapaju helikopteri i zrakoplovi ruske proizvodnje. Ideja bi se ponovno mogla aktivirati ako se Hrvatska odluči kupiti ruske MIG-ove. Američki Boeing je imao ideju da Udbinu nakon Domovinskog rata pretvori u jedno od najvećih središta za održavanje i servis njihovih zrakoplova za europske kupce, međutim, Hrvatska je odustala od kupnje njihovih zrakoplova i posao je propao. Aerodrom ima povoljne meteorološke uvjete, blizu su Plitvička jezera, more, cestovno je izvrsno povezana kako s unutrašnjosti Hrvatske tako i s obalom. Vojna baza bivše JNA na aerodromu Udbina odabrana je kao baza za povremene zajedničke vojne vježbe hrvatskih i NATO-ovih snaga, a na njoj će uskoro započeti izgradnja kontejnerskog naselja, jer hrvatska vojna inženjerija trenutačno sanira infrastrukturu, prije svega komunalnu. Stoga, dolazak projekta bespilotnih letjelica i izraelska investicija na tom području nemaju posebnih zapreka za ostvarenje.
    Ideja da izraelski Elbit premjesti dio svog programa bespilotnih letjelica pojavila se prigodom posjete hrvatskog izaslanstva spomenutoj tvrtki od 7. do 11. studenoga 2006. Izaslanstvo Ministarstva obrane RH u čijem sastavu su bili pomoćnik ministra za materijalne resurse Ivo Bačić, ravnatelj Vojno-sigurnosne obavještajne agencije general bojnik Gordan Čačić, načelnik Službe za razvoj, opremanje i modernizaciju brigadir Milan Knežević i zapovjednik 3. gardijske brigade brigadir Zdenko Čuljak boravili su tada u službenom posjetu Izraelu gdje je ugovorena nabava četiri taktičke bespilotne letjelice tipa Skylark koje su u Hrvatsku stigle ovog ljeta.
    DVIJE LETJELICE HERMES 450 Hrvatska će nabaviti za potrebe Obalne straže, MUP-a, MinistarstvaOne u zraku mogu ostati dva sata, sklopive su, a pod sobom nose kameru u boji i infracrveni senzor koji otkriva ciljeve u daljini, te se lansiraju s ramena vojnika, odnosno zamahom njegove ruke. Prije bilo kakvog kretanja na borbene zadaće, letjelicom Skylark hrvatski vojnici moći će izviđati područje svog interesa, nadzirati prometnice, objekte i otkrivati neprijateljske vojnike u zasjedama. Hrvatski vojnici prije svake misije patroliranja nepoznatim i nesigurnim područjem imat će mogućnost bespilotnim letjelicama snimiti cjelokupnu situaciju na terenu, što se smatra obavještajnom pripremom bojnog polja, i na temelju takve pripreme donijeti odluku s kojim snagama i kojim pravcem krenuti na zadatak. Skylark će moći djelovati u krugu od pet do 10 kilometara, na operativnoj visini do 1 km, i moći će se kretati brzinom do 40 čvorova.
    Tijekom tog susreta razgovaralo se i o nabavi dviju znatno većih bespilotnih letjelica tipa Hermes 450 za potrebe hrvatske Obalne straže, MUP-a, Ministarstva prometa i veza, te Hrvatske vojske, ali u ratnim uvjetima. Nabavom bespilotne letjelice Hermes 450, čiji je proizvođač tvrtka Elbit Systems, troškovi praćenja stranih ribarica u hrvatskim vodama, nadzora granice, odnosno mjesta prolazaka ilegalnih migranata prema zapadu, praćenja požarišta na obali, bit će pet puta manji nego danas, a rezultati njezine uporabe neusporedivo veći, jer se Hrvatska još uvijek koristi neučinkovitim i skupim sredstvima nadzora. Neslužbeno smo doznali kako je državni vrh suglasan da se u njihovu kupovinu krene već na proljeće iduće godine. Hermes 450 ima radijus kretanja do 200 km i može ostati u zraku do 20 sati. Brzina mu iznosi 70 čvorova, a operativna visina leta mu je 2,5 km.
    Opremanje Hrvatske vojske i državnih službi sa sveukupno šest bespilotnih letjelica izraelske proizvodnje potaknulo je i razgovore oko šire suradnje s Izraelcima na tom području što je dovelo do projekta na Udbini. Hrvatska je ove godine postala jedina zemlja izvan NATO-a kojoj se dopustilo da bude opremljena bespilotnim letjelicama izraelske proizvodnje. Da je tome tako pokazuje podatak da izraelske bespilotne letjelice danas u svijetu mogu kupiti jedino zemlje kao što su SAD, Velika Britanija, Kanada, Australija i Poljska, zapravo uz SAD, najveći američki saveznici u ratu protiv terorizma. Takav proizvod nije dostupan svim zainteresiranim zemljama i odobrenje za njegovu kupnju ima i političku težinu. Da je sve veći angažman izraelske vojne industrije na vojnim projektima u Hrvatskoj govori i činjenica kako će ”Đuro Đaković” na zaštićena laka vozila LMV kojima se koriste hrvatske postrojbe u Afganistanu instalirati vatrene stanice 12,7mm izraelskog proizvođača Elbit, a vrlo vjerojatno će Izraelci opremati oružanim sustavima nedavno kupljena oklopna borbena vozila AMV, finskog proizvođača Patria.
    GORDAN ČAČIĆ, šef vojne obavještajne agencije vodi pregovore s IzraelcinaPovijest bespilotnih letjelica u Hrvatskoj pokazala je svu njihovu važnost i korist za vrijeme Domovinskog rata. Snimke bespilotnih letjelica Glavnog stožera Hrvatske vojske, angažiranih na području Knina i Dalmatinske zagore za vrijeme “Oluje”, poslužile su pri utvrđivanju odgovornosti generala Ante Gotovine za prekomjerne topničke udare na Knin. Analizom snimki bespilotnih letjelica utvrđeno je da Hrvatska vojska nije prekomjerno rabila topništvo u osvajanju Knina.
    Vod bespilotnih letjelica s područja Sinja je za vrijeme “Oluje” izviđao sve srpske položaje oko Knina, njihovo kretanje i manevarsku snagu, a osobito je važna bila uloga bespilotnih letjelica u korekciji i navođenju topničke vatre hrvatskih postrojbi na poligon Crvena zemlja, gdje je bilo koncentrirano srpsko topništvo koje je sprječavalo prodor gardijskih postrojbi HV-a bliže Kninu.
    Nakon što je bespilotna letjelica precizno navela haubičke divizijune Hrvatske vojske na ciljeve oko Crvene zemlje i nakon uništenja tih ciljeva, pripadnicima profesionalnih postrojbi 4. i 7. gardijske brigade više nije bio pružan otpor dok su ulazili u Knin. Osim snimki područja Crvene zemlje, postoje i snimke grada Knina za vrijeme operacije Hrvatske vojske. Njihovom analizom utvrdilo se da su oštećenja u gradu nastala udarom hrvatskog topništva na vojne ciljeve, odnosno zgradu glavnog vojnog zapovjedništva krajinskih Srba vojarnu Golubić, u kojoj je ”krajinska vojska” bila smještena, dok je stupanj razaranja civilnih kuća bio zanemariv. Bespilotne letjelice HV-a bile su za vrijeme rata stacionirane u Slavonskom Brodu, Sinju i na Plesu. Premda su bile domaće konstrukcije, najveći dio sofisticirane opreme bio je njemačkog i izraelskog podrijetla, uključujući zemaljsku postaju za upravljanje letjelicom. Za njih se u javnosti prvi put čulo nakon “Oluje”.
    LANSIRANJE Bespilotna letjelica Skylark lansira se iz ruku vojnika a koristi se za izviđanje bojnog poljaNisu samo hrvatske bespilotne letjelice kružile nad okupiranim područjem ”Krajine” i BiH. Prije “Oluje” trebalo je provesti akciju Ljeto ‘94. i Zima ‘95. U planiranju operacije dolaska hrvatskih postrojbi iznad Knina SAD je pomogao u obavještajnom dijelu operacije. Da bi se točno moglo planirati prodor preko bosanskih planina u zaleđe Knina, trebalo je mnogo informacija o kretanju srpskih trupa, sustavu veza, kripto zaštiti, postavljenim topovskim punktovima. Budući da je SAD više zanimala situacija u BiH nego u RH, tražio je od Hrvatske da mu se omogući instaliranje vojne baze s bespilotnim letjelicama. No osnovni uvjet je bio da to bude najstrože čuvana tajna, kako ne bi izgledalo da se SAD stavlja na jednu stranu u tome ratu. Odabran je otok Brač, koji se mogao dobro čuvati.
    Tamo su bili stacionirani oprema i ljudstvo predvođeni CIA-inim stručnjacima s bespilotnim letjelicama dugog dometa, koji su pokrivali cijelu BiH do srpskog koridora na Savi. U njezinu dometu je bilo i cijelo područje tzv. Krajine u Hrvatskoj. U to vrijeme nitko u Hrvatskoj nije znao što se zapravo događa i skriva na Braču. To nisu znali ni Nijemci, koji su tamo 1. siječnja 1994. poslali svog vojnog atašea.
    DVA ČLANA POSADE dovoljna su za upravljanje Skylarkom koji je opremljen kamerom i infracrvenim senzorom za otkrivanje ciljeva u daljini koji se potom vide na upravljačkoj konzoliNakon incidenta u kojem je ataše pokušao snimiti bazu i bio uhićen, cijela baza je prebačena u Šepurine pokraj Zadra, te je oko nje postavljena trostruka linija zaštite. Oprema iz SAD-a dovozila se preko noći, a iz Šepurina se bespilotnim letjelicama pokrivao svaki kutak ”Krajine” i BiH. Amerikanci su imali prešutan dogovor s HV-om da im ustupe sve snimke terena i srpskih trupa, a u realnom vremenu slika se izravno preko satelita prebacivala u Pentagon. U prostorijama s ekranima neprestano su cijelu situaciju nadgledala tri američka i tri hrvatska časnika.
    Ekskluzivna oprema za američke saveznike u ratu protiv terora
    Ideja da Izraleci u Hrvatsku premjeste proizvodnju bespilotnih letjelica pojavila se u studenom prošle godine tijekom posjeta hrvatskog vojnog izaslanstva tvrtki Elbit, kada je dogovorena isporuka četiri letjelice tipa Skylark. U slučaju da se realizira projekt na Udbini, Izraelci su voljni Hrvatskoj osigurati dostupnost najnovijih tipova bespilotnih letjelica, odnosno tehničko nadograđivanje postojećih. Takav status kod Izraelaca do sada su imale samo Sjedinjene Države. Zanimljivo je i to da je Hrvatska jedina zemlja izvan NATO-a kojoj je dozvoljeno da nabavi izraelske letjelice tipa Skylark.

  7. #367
    Senior Member Annihilator9112's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Australia, Brisbane
    Age
    24
    Posts
    1,469

    Default

    translation???

  8. #368
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    Basicly it says that isreal is offering to make a factory to make UAV's in croatia in the former JNA airbase Udbina and willing to modernise it. And it says that Isreal will let us get the most recent HERMES UAV's and Skyclarks. It also says that until know the isrealies offered this only to the US and no other countries.

    Talk about connections

  9. #369
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    http://www.slobodnadalmacija.com/20080228/novosti06.asp Great news for the Croatian navy and our german friends.

    The German's proposed that we build their 89 meter 1840 ton corvette braunschweig”. It has RAM ,76 mm cannon, and 27mm MLG's with sofistacted optronics. Plus 2 unmanded naval areal vehicles that can be launched from the ship and EADS TRS-3D radar.

    And German U-206A upgraded subs might be an option also.

    Just hope our politicians and the MOD dont blow this deal like some many times before(like the french deal, and the German proposals for leopards)
    Last edited by Napom; 03-05-2008 at 09:13 PM.

  10. #370
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default














    U-206A sub
    Last edited by Napom; 03-05-2008 at 09:38 PM.

  11. #371

    Default

    Quote Originally Posted by Napom View Post
    Just hope our politicians and the MOD dont blow this deal like some many times before(like the french deal, and the German proposals for leopards)
    IMHO this is not going to happen... Brodarski institut has proposed few designs for OPV/corvette program and I'm willing to bet some bucks on Brodarski institut. We need to keep domestic capability to design and build ships of that class and with Qaddafi's interest for domestic corvette/OPV projects it is realistic to assume that we buy domestic ships...

  12. #372
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    Quote Originally Posted by mic of orion View Post
    I'd like to add few things, Looking at German price tag for their corvette, it is pure rip off, every single system on that ship you can get for lot less than what Germans are quoting,


    let me go system by system to show you a difference in costs...


    Intergraded Bridge – 5-8 million USD – many companies offer this quite advanced solution for ships main combat/propulsion systems.


    TRS-3D multifunction radar ( there are loads better systems that this one, but cost effective system would be a Sea Giraffe 3-D navy radar, similar range and similar capability, + has better detection against stealthy ships. Cost: 3.0-3.2 million USD.


    Celsius tech Ceros 200 Fire control radar system (not mentioned on the list of the systems but this is integral part of any major naval unit) – this is what Croats are familiar with as older gen, of this system is in use on Kralj class gunboats. Cost: 1.1-1.2 million USD


    MSSR 2000 i IFF system - any would do, but this seams as good as any – cost: 220-240 000 USD


    MIRADOR electro-optical sensors – rather basic electro optic system, Croatia uses similar system on its King class Gunboats, works rather well if you plan to integrate other smaller self defense systems or auto cannons in to integrated defense system. Extremely effective against SSm’s, low flying Aircrafts or smaller incoming crafts. Cost: 1.2-1.5 million USD or 2.2-2.5 million USD for a pair.


    UL 5000 K ESM/ECM suite - very effective, in esm and eccm warfare, integrated system with chaff dispensers and asw countermeasures. Cost of system: 5.5-5.7 million USD


    Communications: Link 11 and Link 16 - combat-management system, basically integrated data management system, very essential in all modern warships, fighters, and even tanks. Cost: 500-550 000 USD per ship.


    1 Otobreda 76 mm gun – oh com on, give me Bofors 57mm any time, I wouldn’t waste my money on 76mm, Boforos 1 × 57 Mk3 – would suffice and this one is only cool 8.5 million USD per gun.


    2 MLG 27 mm autocannons – ok these are good, have supper range for 27mm and can fire loads of rounds at incoming AA and Surface threats. Cost: 1.5 million for two guns.


    2x 21 cell RAM launcher – Basic Rocket CIWS – range of 8km, quite effective against low flying objects/aircrafts, system must be integrated in to onboard phased array/radar and fire control. Cost: 1.2 million per launcher (includes missiles)


    [FONT=Symbol]·[/FONT] 2x 2 cell launcher with RBS-15 Mk. 3 surface-to-surface missiles, I think this is no brainier, perhaps best SSM currently on market, 200km range. Must be integrated in to Ships … Cost: 12 million USD


    [FONT=Symbol]·[/FONT] mine laying capability
    2 TKWA/MASS decoy launcher – cheapest part of the ship’s system, perhaps not more than 200 000 USD, but includes also 8 underwater mines.

    I’d add 2xterpedo tubes, VLS system (VLS would be most expensive part) and ASW Helicopter. These 3 systems could cost in region of 100 million USD

    Total Cost: 35.8 million USD,

    Haul + Sonar – 55 million USD

    VLS for 16xAster 30 (where helicopter hangar would come + ASW Helicopter – 100 million USD

    Total Cost: 198.8 million USD.

    Ships Haul:

    Length: 88m
    Width: 12.7m
    Draft: 2.5m
    Speed: 35knots
    Range: 1200nm at 30knots
    3000nm at 15knots


    ASW helicopter: AS 565 Panther

    Saving over German proposed sub standard ship 52-110 million USD.

    Aster 30 has range of 120-125km and can engage targets at 50-70km; system can be integrated in to the phased array and ships fire control.

    Corvette has no helipad as ship is way to short, and helipad is not really needed.



    why would I want to spend 60-110 million USD on German ship, if we can build better. Only question is, are ppl at Brodarski Institute up to this task.
    Yes, but the thing is that our goverment especially that idiot koroman the ship designer that is intent on only building a 78 meter corvette. Unless it is a outside offer like this one or the french one. Thats the problem i think. What can we do with a 78 meter corvette if your coast is miles and miles long and dont forget that croatia is a marine country. 78 meters wont be enough i think. Like montenegro for instance has only a fraction of coast line and population when compared to croatia and they have bigger ships then we do.

    Unless the guy retires (i hope) and the MOD changes their mind then it can move away from a small 78 meter corvette(more of a tug boat if you ask me.

    Second away from the views of the MOD and to the views that make sense. Which is that we need submarines and ASW capabilities no matter what other people say for an excuse not have any. Like we need to have controll of our part of the adriatic.

  13. #373
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    but then as i heard the 78m corvettes are about 100 mil Euro n they also wont be able to fund according to that

  14. #374

    Default

    Quote Originally Posted by Napom View Post
    Yes, but the thing is that our goverment especially that idiot koroman the ship designer that is intent on only building a 78 meter corvette. Unless it is a outside offer like this one or the french one. Thats the problem i think.
    So you know more about what our navy/coast guard needs and what we can afford to operate then people that are actually work in navy/coast guard/MOD. Also Brodarski institut design is based on navy's requirements. If CN asked for design of 100+m ship B.I. would make such design...

    Quote Originally Posted by Napom View Post
    What can we do with a 78 meter corvette if your coast is miles and miles long and dont forget that croatia is a marine country.78 meters wont be enough i think. Like montenegro for instance has only a fraction of coast line and population when compared to croatia and they have bigger ships then we do.
    78m corvette/OPV can do plenty... UK uses 79m River Class OPV in much rougher environment then our OPV will ever operate and they seem to be happy with them... UAE 70m Baynunah Class corvette and Swedish 72m Visby class corvettes are great,well armed smallish ships that would suit quite well in our navy. I sure as hell would be happier with 4-6 78-80m lightly armed OPV that could be fitted with heavier armament if need arise that we can afford to operate then whit 120+m fully armed frigates that will sit in harbor just because we cant afford operative costs and spare parts...

    http://www.naval-technology.com/projects/baynunah/

    http://www.naval-technology.com/projects/river_class/

    http://www.naval-technology.com/projects/visby/

    Montenegro has been left with ex. Yugoslav navy fleet that they cant afford to maintain nor operate. They are trying to sell what they can, will probably scrap rest of bigger ship and keep only small patrol ships.



    Quote Originally Posted by Napom View Post
    Second away from the views of the MOD and to the views that make sense. Which is that we need submarines and ASW capabilities no matter what other people say for an excuse not have any. Like we need to have controll of our part of the adriatic.
    We already have control of our part of Adriatic. We couldn't afford to operate one midget sub that we had (Velebit) so I doubt that we will be foolish enough to use surplus German type206.
    IMHO Navy should buy 78-85m OPV, arm them with 57mm gun and RAM and RBS-15 installations so they could be easily fitted in case of emergency.
    Since they need shipboard helo buy AS 555SN and we have ASW capability...

    http://www.naval-technology.com/projects/as555_fennec/

  15. #375
    Banned user
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    433

    Default

    we already have control over our part of the adriatic? hmm.. Then how come when the turkish ship was buring in our waters , where there were only italian tugboats and foreign fire fighters around excluding the fire bomber. And how come if we have control of our adriatic we only caught one illegal italian fishing boat out of hundreds that come out to our ecological zone every year to fish. And how come we dont know when and what time they are fishing in our waters if we have control over our part of the adriatic

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •